CARTA DE DENEGACIÓ
En aquesta carta, el proveïdor rebutja tota o una part de la comanda rebuda. Les causes poden ser de tipus molt diferents; exemple, que no hi hagi existències dels productes sol·licitats, que no es puguin complir amb els terminis de lliurament, que el client tingui factures pendents de pagament...
EXEMPLE: COMERCIAL BARNA S.L, escriu a FUSTERIA S.A, per comunicar-li que denega la comanda emesa el dia 15 de juny del 2014. Emes el 30 de juny del 2014.
COMERCIAL BARNA S.L
C/ Vilanova, 2345
02558 BARCELONA
CIF: B-85425754
938546854
comercialbarnasl@gmail.com
www.comercialbarna.com
comercialbarnasl@gmail.com
www.comercialbarna.com
FUSTERIA S.A
C/ Major, 34
08439 Tarragona
CIF: A-86542542
Barcelona, 30 de juny del 2014
Assumpte: Carta de denegació de la comanda.
Senyors,
Acusem rebut la vostra comanda núm. 243, de data 15 de juny del 2014, en que sol·licitàveu diversos articles del catàleg de novetats de la temporada.
Els hem de comunicar la impossibilitat de servir-vos els articles sol·licitats en el termini indicat, ja que no disposem d'existències dels models sol·licitats al magatzem. De tota manera, d'aquí a deu dies rebrem unitats del nostre proveïdor, de forma que aleshores sí que podríem atendre la vostre comanda.
Quedem a l'espera de notícies vostres, esperem que aquest contra temps no afecti a les nostres relacions comercials i us agrairíem que ens tinguessin en compte per a futures compres.
Atentament,
Albert García López,
Cap de vendes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada