CARTA DE MODIFICACIÓ
És possible que, un cop enviada la comanda, sigui necessari realitzar alguna modificació; fins i tot pot ocórrer que el client hagi comès algun error en redactar la carta de comanda. En qualsevol d'aquests casos, serà necessari enviar una nova carta modificant la comanda inicial.
El to serà de disculpa i caldrà explicar el motiu de la rectificació. La circumstància modificada s'ha d'expressar clarament per tal que no generi dubtes o errors posteriors.
EXEMPLE: COMERCIAL BARNA S.L, escriu a FUSTERIA, S.A per comunicar-li que modifica la comanda en els següents termes:
- El lloc de lliurament serà al domicili del venedor i la forma de pagament serà ajornada mitjançant pagaré.
- La resta de condicions es mantenen igual.
Data: 2 de juliol del 2014
COMERCIAL BARNA S.L
C/ Vilanova, 2345
02558 BARCELONA
CIF: B-85425754
938546854
comercialbarnasl@gmail.com
www.comercialbarna.com
comercialbarnasl@gmail.com
www.comercialbarna.com
FUSTERIA S.A
C/ Major, 34
08439 Tarragona
CIF: A-86542542
Barcelona, 2 de juliol del 2014
Assumpte: Carta de modificació de la comanda.
Benvolguts senyors,
Us remetem aquesta carta per comunicar-vos algunes modificacions necessàries a les condicions de la comanda de data 15 de juny del 2014. Els canvis que us volem transmetre són:
- El lloc de lliurament serà al domicili del venedor i la forma de pagament serà ajornada mitjançant pagaré.
La resta de condicions de la comanda es mantenen sense cap modificació.
A l'espera de notícies vostres.
Atentament,
Albert García López,
Cap de vendes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada