És possible que, un cop enviada la comanda, sigui necessari realitzar alguna modificació; fins i tot pot ocórrer que el client hagi comès algun error en redactar la carta de comanda. En qualsevol d'aquests casos, serà necessari enviar una nova carta modificant la comanda inicial.
El to serà de disculpa i caldrà explicar el motiu de la rectificació. La circumstància modificada s'ha d'expressar clarament per tal que no generi dubtes o errors posteriors.
Exemple:
SOL, SA, escriu a COMERCIAL BARNA, SA, per comunicar-li que modifica la comanda en els termes següents:
- El termini de lliurament será de 10 dies i la forma de pagament será ajoranada a 30 dies mitjançant efecte comercial.
-La resta de condicions es mantenen igual.
- El termini de lliurament será de 10 dies i la forma de pagament será ajoranada a 30 dies mitjançant efecte comercial.
-La resta de condicions es mantenen igual.
SOL, S.A
c/de Lleida, 277, 7è 1ª
Lleida 08001
Teléfon: 938719895
COMERCIAL BARNA, SA
c/ 11 de Setembre, 77
Tarragona 43230
Teléfon: 938719202
Barcelona, 6 de Febrer de 2014
Assumpte: modificació de la comanda
Senyors,
Us remetem aquesta carta per comunicar-vos algunes modificacions necessàries a les condicions de la comanda núm. 56, de data 31 de Gener de 2014.
-Termini de lliurament: será de 10 dies de la data.
-Forma de pagament: Ajornada a 30 dies mitjançant efecte comercial.
La resta de condicions es mantenen igual.
Atentament,
SOL, S.A
Antoni Lluesma Garcia
GERENT
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada