CONCEPTE:
S'utilitza per a realitzar una queixa o reclamació sobre un producte o un servei que ens ha deixat insatisfet o no es correspon amb el preu o l'acordar prèviament.
Exemple:
SPORTS, SA escriu a NIKE, per comunicar que encara no ha rebut l'ingrés corresponent.
SPORTS, SA
C/Girona, 18
Granollers 08420
Telf.: 938402088
NIKE
C/Major, 12
Granollers 08420
Telf.: 938502030
Granollers, 24 de Febrer de 2014
Assumpte: Carta de reclamació de pagament.
Benvolgut Client,
Ja ha vençut el termini màxim concedit per fer front als pagaments que teniu pendents amb nosaltres i pensem que, degut a algun error, encara no hem rebut l'ingrés corresponent.
Confiem que solucioneu la situació com abans millor, ja que fins ara no havíem tingut mai problemes d'aquest tipus amb la vostra empresa.
Atentament,
Cap de compres
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada