dimecres, 6 d’abril del 2016

Carta de reclamació de mercaderies o comanda incompleta

CONCEPTE:
Aquesta carta es redacta quan el client no ha complert les condicions de pagament pactades a la comanda.
Aquest document té com a objectiu cobrar un deute, no perdre un client. 


Exemple: 

NIKE escriu a SPORTS, SA, per comunicar que no ha arribat les mercaderies, així doncs, demana que els enviïn el més aviat possible.

NIKE 
C/Major, 12
08420 Granollers
Tel.: 9385002030



SPORTS, SA
C/Girona, 18 
Granollers 08420
Telf.: 938402088

28 de febrer del 2014
Assumpte: Carta de comanda incompleta

Senyors,

Avui mateix hem rebut la comanda nº19 i hem observat que falta un paquet dels que havíem sol·licitat.
Probablement, la causa deu haver estat un error del vostre departament de magatzem, per la qual cosa us preguem que realitzeu les gestions pertinents per solucionar el problema.

Esperem notícies vostres.


Atentament, 
Resultat d'imatges de signatura 


Cap de compres

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Bright Sun