Concepte:
Aquesta carta, és un document que ofereix al client un o uns productes a un preu més econòmic.
La redacció ha de ser impecable, clara i concisa, per què avui en dia constitueix una estratègia de marketing directa amb nom propi, ja que el client sap que es important la seva decisió. Al igual que la salutació inicial, el comiat ha de ser directe.
Exemple:
FOXY SL, escriu a un client una carta d'ofertes, el Catàleg especial 30 aniversari. Oferint una oferta dels seus productes.
FOXY SL
c/Major, 7
08591-Aiguafreda
19 de febrer de 2014
Assumpte: Catàleg especial 30 aniversari.
Benvolgut client,
En els pròxims dies complim 30 anys des de l’obertura de la nostra empresa.
Aquest és el motiu pel qual oferim les ofertes que podreu trobar al catàleg especial de 30
aniversari que acompanya aquesta carta.
L’oportunitat és única, ja que hi podeu trobar qualsevol material d’oficina que necessiteu
almenys al 60%. Us aconsellem que no deixeu passar aquesta oportunitat.
Atentament,
Marc Torres
Cap de vendes de FOXY SL.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada